Bisnes jual air 

Tip ini adalah mengenai bisnes jual air. Iya jual air yang anda lihat tepi-tepi jalan dan juga di pasar malam serta pada bulan puasa di bazar ramadhan. Bisnes air ni mendatangkan pendapatan yang mengalahkan gaji seorang manager, iya. Income bisnes jual air boleh mencecah rm7000 sebulan. Nampak macam simple je kan tetapi incomenya masyuk.


Ada seorang rakan saya buat bisnes jual air ni. Beliau banyak bercerita degan saya tentang bisnes air beliau nih dan saya dengar, saya pun teruja jugak. Saya katakan kenapa tidak ko kongsikan dengan orang lain. Mungkin ramai yang nak tahu tentang bisnes jual air ni di luar sana. Sebab bisnes ni macam sesuai dengan semua orang tetapi kena tahu tip-tip untuk mulakan bisnes jual air ni.

Bisnes jual air 


Apa yang anda perlu tahu tentang bisnes air ni. Banyak juga sebenarnya.

1. Kat mana nak beli barang
Iya, kat mana nak beli. Kat tesco mungkin ada. tetapi kat mana yang boleh berikan harga murah. Ini penting supaya modal anda tak banyak dan keuntungan boleh dapat tinggi. Senarai pembekal ni anda kena tahu dan kawan saya telah kongsikan senarai pembekal untuk bisnes air ni di dalam panduan yang beliau tulis baru-baru ini.


2. Lokasi panas bisnes air
Lokasi sangat penting, barulah laku jual air. Pelanggan ramai dan bisnes pun maju. Orang sanggup bayar mahal untuk dapat lokasi yang sesuai. Padahal air tu sama je dengan orang lain. Ini faktor lokasi di mana anda kena tahu, lokasi mana yang panas.

resepi air soya


3. Jenis air
Anda kena tahu jenis air apa yang laku di jual. Air milokah? atau air soya? Yang ni penting. Anda boleh tanya peniaga pasar malam. Tetapi jika anda nakkan panduan penuh, anda boleh baca di panduan bisnes air ni.
Panduan bisnes jual air.

Itu tip untuk kali ni untuk bisnes jual air. banyak lagi tip menyusul pasal jual air ni.

Comments

Popular

Resepi cara buat air kacang soya

Cara buat bisnes air balang pasar malam

Resepi air katira